PG Cool

Kom då!
Möt mig! Jag har så myckeT att ge!
Men jag är svag och du är ung.
Tänk på framtiden och allt som den kan ge dig.
Tänk på konsekvenserna och vad jag kan ge dig!
Tänk på mig och tänk på dig!!
Tänk på OSS med än så så klart, OSS!!!
Vad jag menar är att du har hela världen, men du förstår inte detta:
jag kan visa dig, jag kan beretta.
om du var här, mitt privata rum om jag var där det du visade mig.
Jag fattar det gör jag, men det finns mer än så såklart,
Jag behöver inte veta det fattar jag.
Gilla mig och jag blir din sov-säck
älska mig och jag blir linningen på dina byxor!
titta på mig och jag smälter framför dig.
JA!!! titta på mig och så kommer jag aldrig ALDRIG LJUGA FÖR DIG!
FATTAR DU!? BEVISA FÖR MIG KÄRA DU!
HÄDAN EFTER ÄR DET BARA DU!!!
Jag kan inte känna annat än... well jag skriver ju nu... vad säger du?

Kommentarer
Postat av: Hanna Peach Sjöholm

Jag drömde om dig igår!

Jag var fast på en jättejättestor färja men en massa människor som var zombies & ville döda varann.

Jag var typ tvungen att gömma mig & vart jag än gick så dök det upp människor i som är delaktiga i mitt liv.



Så, träffade jag dig.

Jag ramlade ner på knä & du haltade fram till mig och grät. Sedan föll du också ner på knä framför mig.

Du hade dreads & jag försökte krama om dig men så fort jag försökte röra dig så blev du små ljusande puffar. Du sa att du inte kunde stanna och frågade hur jag kunde göra sådär mot dig.

Jag sa att jag ville att du skulle se att jag älskade dig.

Så typ, grät vi båda två.

Så skulle jag krama dig så blev du genomskinlig & suddig & små puffar som puffade iväg mot himlen.



Sen hörde jag din röst när jag grät & du sa att du alltid skulle finnas i mitt hjärta.



Tja... det var typ som en film. ._.

<3

2011-08-07 @ 23:23:25
Postat av: Cool tjej från PG's

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!! DU MÅSTE MESSA MIG NU MED DETSAMMA

2011-09-19 @ 19:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0