mjukporr

Om jag kunde viska med kuber från tvådimensionella världar
hade jag förklarat hur jag kände och varför jag var där med dig
Men detta är ljug för jag har bara vibrationer från en galen värld
som jag förtvivlat försöker kalla min egen.
Detta är ljug för inte en enda gång har jag rört ditt nyckelben med min hand.
Detta är ljug för inte en gång har jag varigt nära dig när du rätar på halsen och andas i nervositet.
Men låt mig då ljuga för dig en smula
så mina händer kan darra medan jag försökte hålla hårt i någon del av dig
Låt mig luta mig lite mera framåt och krocka med kuberna och viska med vibrationerna
Känn på mig och ljug om att du tycker det är bra
För en kort sekund kan det komma ljud ur min mun och då kan jag klämma dig hårt
mellan tomhet och overklighet då kan jag blunda och andas
kuberna kan sättas på plats och bilda mönster som får världen att gå runt
vibrationer gör så att små hjärtan kan slå
en overklig kärleksdans tar fart och jag uppfattade något om ögon som
åt min lögn på en sida i ett tvådimensionellt hav av ettor och nollor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0