AWTUM!!!...

Så... jag sitter här och har fortfarande ingen dator, men jag slipper att använda wii till mitt fattiga bloggande i alla fall. Om man frågar någon i dag "hur mår du?" så får man ofta ett enkelt svar tillbaka. klassiker är ju tex: Bara bra. eller Bra, själv? och man får inte glömma favoriten: Bra. Vissa får för sig att vara lite coolare, då kan man försöka med ett: Jo tack, det är bra med mig. själv? Jag tycker det är löjligt, orka hålla på med långa utlägg och skit. Men jag skall ge ER mina kära KÄRA KÄÄÄÄÄRA läsare ett "hur mår du" svar i dag. Dessutom är jag lat och orkar inte skriva en massa så här kommer det. Jag fick ett meddelande av en bloggläsare där denna frågan kom upp nämligen, så jag har bestämt mig för att ctrl+C ctrl+v är bästa svaret på frågeställningen jag har disskuterat här ovan... med mig själv. åh... jag är så ensam. :P Allt är dessvärre inte bra med mig, jag har i veckan försovigt mig till mitt jobb så jag har fått sparken, min dator har gått sönder och allt jag vill just nu är att sitta stilla i min ensamhet och förklara för resten av världen att det kanske är lite synd om mig. Men jag vet inte... jag tror det är mest hösten som tar sitt. Eller vad man skall säga... jag älskar hösten, så ironisk, så våldsam, så färg grann... så melankolisk. Ledsen att jag inte svarade med ett klassiskt "jo tack, jag mår bra, själv?" men du frågade så du får faktiskt genom lida en textrad eller två. Det är trots allt höst och jag har ingen dator så det kommer säkert ta ett tag innan jag skriver igen. Plus att du säger själv att det var ett tagsedan som vi skrevs, så jag antar att du inte har något emot lite extra text. Jag var på maskerad för ett litet tag sedan och jag träffade en vacker flicka som jag kände från förr, det var trevligt och det passar sig att dra upp gamla sommar minnen så här på hösten. Massa cigaretter röktes och det blev en ganska trevlig kväll med halv ruttna löv som flög om kring i vinden och 3 våningar till marken från balkången där spektaklet skådades i från. Det visade de sig att Jag var utklädd till en duchebag och flickan som höll mig sällskap med löven var utklädd till hora och jag hoppades jag hörde ett skratt för att jag inte hade någon direkt kostym. Jag blev till och med lite förvirrad ett tag och funderade på om jag värkligen var utklädd. Varför jag berättar detta för dig är för att du frågar hur jag mår... ... ... och det är höst. Jag mår så som man gör när man känner sig lite melankolisk och höstförälskad. Missförstå mig rätt nu. Jag refererar inte till flickan på balkongen när jag säger att jag är förälskad... men... eeeh... jag menar, regnet, förändringarna, färgerna! kvällarna! och med detta vill jag säga till dig... vad som än händer dig nu på hösten NJUT FÖ FAN! NJUT! HÖSTEN ÄR DET VACKRASTE SOM FINNS, och den förvinner så jävla fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0