HÖSTEN!

I dag var jag på en ång promenad, och jag borde såva för länge sedan. Men jag kan inte sluta tänka på att jag var på en såndär promenad igen. Som så många gånger förut, och det är altid bäst på sommar kanten. Mitt sällskap var av plast, som jag varsamt snurrade runt mina händer. Jag tänkte på sommaren och på berg och på annat land med stora marmor pelare och gudar och stränder. Fantastisk har min sommar varigt och jag skulle kunna tänka mig att göra det igen om jag kunde det.
 
Men nu är hösten snart här och jag måste nog säga att den startade som den borde. Med en lång promenad och ett parti dominion. Jag är inte rädd ledsen eller liten, jag är glad, förväntans full och redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0